Over KeukenMarketing

Over AWR Media

  • 120 keukenwebsites
  • 120 keukenwebsites
  • 600.000 bezoekers per jaar
  • 600.000 bezoekers per jaar
  • match kopers met keukenzaken
  • match kopers met keukenzaken

Awr Media is opgericht om keukenwinkels te helpen betere verkoopresultaten te behalen


KeukenMarketing helpt keukenwinkels om betere verkoopresultaten te halen

Hoe het begon...

Elke dag in keukenland is anders... daar kan ik over meepraten.

In 1998 begon ik bij Almat als keukenverkoper. Dat ging er nogal Spartaans aan toe. Ik had net vol trots een keuken verkocht, maar toch kreeg ik de order teruggestuurd van de directeur. Het nietje zat niet horizontaal maar verticaal in de hoek. Bijgevoegd was een vrolijk briefje aan mij gericht: ¨Wat moeten we met zulke verkopers¨?

Gelukkig is het vak veranderd. Een keuken verkopen is mooi werk - Je hebt gescoord. En ik werd er goed in.

Jaren later - in 2009 - verkocht ik keukens bij een kleine zelfstandige in de Achterhoek. Zijn zaak was net open. Na de feestelijke opening kwam er geen klant binnen. Hoewel ik keukens kon verkopen aan een kip en een geit, was ik te duur en al snel werkloos –  en hij ging failliet binnen 3 maanden.

Daar sta je dan, duizenden keukens verkocht...en nu? Gelukkig had ik in 2009 een site over keukens kopen gemaakt. Ik wilde de kennis die ik had op internet zetten - bovendien was er bijna geen informatie te vinden. Daar ging ik helemaal voor - Zo begon ik mijn bedrijf KeukenMarketing.

Twee jaar later kreeg ik versterking. In no-time hadden we 120 websites in Nederland en België, zo gedreven waren we. Het netwerk groeide naar meer dan 600.000 bezoekers per jaar - en dit zijn puur keukenkopers!

Het netwerk zetten we effectief in - landelijk, maar ook regionaal - zodat elke keukenzaak die met ons werkt, kan vissen in onze ´keuken-koop-oceaan´. En die is groot!

We zijn er voor alle zelfstandigen in keukenland.

Niet alleen grote jongens - ook kleinere winkels, keukenrenovatie of apparatuurmerken kunnen we helpen.

Omdat we veel keukens verkocht hebben, kennen we je klant. Het is ons specialisme jouw bedrijf te matchen met die klant. Daarom maken wij alleen reclame voor keukenwinkels.

We kunnen je online brochure promoten: klanten vragen je brochure in ons netwerk zelf aan, jij kunt direct contact opnemen. Je winkel krijgt een enorm podium – en interesse voor je winkel is er al 😉

Ga je voor flinke aantallen? Dan sturen we potentiële klanten naar je site. Ook kunnen we je online reputatie verbeteren door reviews te beheren. Helemaal groots aanpakken? E-mailcampagnes, adverteren in Google of Facebook doen we ook graag...

Een van onze klanten zegt daarover zelfs:

 ´´Doe nu de kraan maar even dicht. Ik heb genoeg klanten - zet hem volgende week maar weer open.´´

Ook jou houden we een keukenspiegel voor: voordat we gaan samenwerken, geven we altijd een vrijblijvende analyse – We kijken naar je site en je concurrentie.

Deze is gratis 😉


Over deze keuken & marketingboer zelf:

Tijdens mijn werk bij veilinghuis Sotheby´s in Amsterdam genoot ik van de prachtige schilderijen die geveild werden.

Keukens zie ik ook een beetje als kunst – Ik wil altijd weten welke keuken iemand in huis heeft. Siematic is mijn absolute favoriet, ik heb ze jaren verkocht. Wat een gevoel zit er in die keukens -niet alleen het design, maar ook de kwaliteit is fenomenaal. Gelukkig hebben wij een Siematic.

In het weekend vaar ik graag op de boot in de buurt van Giethoorn -even helemaal bijkomen tussen het riet. Ook ben ik trotse vader van Florian, die af en toe mee gaat.

Heb je de ambitie om te groeien met je keukenwinkel? Heb je hulp nodig? Neem dan zeker contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

Albert Lassche
KeukenMarketing